Otwarty nabór do projektu „Bon na szkolenie w subregionie suwalskim” rozpocznie się 04 lipca 2025 r. o godzinie 08:00, aż do wyczerpania wszystkich środków przeznaczonych na dofinansowanie „bonów na szkolenie”.
Jak zgłosić się do projektu?
Nabór skierowany jest do osób dorosłych, zamieszkujących subregion suwalski tj. miasto Suwałki oraz powiaty: suwalski, augustowski, grajewski, moniecki, sejneński, sokólski, w tym w szczególności do:
- Osób posiadających niskie kwalifikacje (max. ISCED 3),
- Osób, które mają ukończony 50 rok życia,
- Pracowników opieki długoterminowej, a także pracujących w woj. podlaskim obywateli Ukrainy,
- Kobiet biernych zawodowo,
- Osób, które wybrały usługę rozwojową przewidującą nabycie kwalifikacji, których osiągnięcie zostało sprawdzone w walidacji oraz formalnie potwierdzone przez instytucję uprawnioną do certyfikowania,
- Osób, które wybrały usługę rozwojową prowadzącą do nabycia kompetencji cyfrowych lub zielonych.
Maksymalna kwota dofinasowania udzielona jednemu uczestnikowi projektu w trakcie trwania całego okresu realizacji projektu nie może przekroczyć 6 000,00 zł.
Uczestnik zobowiązany jest do wniesienia wkładu własnego w wysokości 10 % wartości bonu.
Dofinansowanie można uzyskać wyłącznie na usługi rozwojowe dostępne w Baza Usług Rozwojowych – PARP https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl
Projekt realizowany przez Agencję Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podlaskiego, Priorytet VII: Fundusze na rzecz zatrudnienia i kształcenia osób dorosłych, Działanie 7.4: Wspieranie uczenia się przez całe życie.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Całkowita wartość projektu: 19 715 912,55 zł,
Kwota dofinansowania: 18 199 911,69 zł,
Środki z Unii Europejskiej: 16 758 525,66 zł.
Ponadto informujemy, że na stronie projektu „Bony na szkolenie w subregionie suwalskim” w zakładce „Dokumenty” (https://bonszkoleniowysuwalski.pl/dokumenty/) został opublikowany zaktualizowany „Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie”.
Serdecznie zapraszamy do udziału!